Jeśli masz pytania odnośnie sposobu składania zamówień i ich realizacji zajrzyj pod poniższy link:

www.easypet.pl/Artykul-19.aspx

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z prawidłowym funkcjonowaniem zakupionych w EasyPet systemów możesz sprawdzić typowe pytania od naszych Klientów i najczęstsze odpowiedzi na powtarzające się pytania.

Pytania od naszych Klientów i nasze podpowiedzi

Aby skorzystać z pomocy telefonicznej lub mailowej niezbędne jest podanie numeru gwarancji lub dowodu zakupu dokonanego w naszej firmie. 

Warunki gwarancji oraz karta gwarancyjna znajduje się tutaj.

Możesz opisać problem i przesłać wiadomość wraz z numerem gwarancji na adres: 



Część przydatnych informacji znajdziesz bezpośrednio pod poniższym adresem:

https://www.easypet.pl/Aktualnosci.aspx

Możesz również skontaktować się z naszym serwisem i obsługą Klienta telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 

W tych samych godzinach zapraszamy do naszego Salonu Sprzedaży i Serwisu w Wyględach, przy ul. Leśnej 131.

Do dyspozycji naszych Klientów jest

numer telefonu 883 73 73 73

Jeżeli istnieje podejrzenie przerwania przewodu antenowego w obwodzie systemu niewidocznego ogrodzenia polecamy zapoznać się z treścią artykułu.

Jeżeli po konsultacji z EasyPet będzie istniała konieczność dostarczenia produktu do naszego serwisu wydrukuj i wypełnij zgłoszenie serwisowe, które znajdziesz tutaj.

ZGŁOSZENIE SERWISOWE

Uwaga !

Prosimy nie składać zapytań jeśli zakupili Państwo okazyjnie na aukcji tańsze produkty nie posiadające certyfikatów lub niewiadomego pochodzenia. W związku z dużą ilości takich zapytań i wysoką awaryjnością tych urządzeń nie jesteśmy w stanie zajmować się takimi sprawami.

Pozdrawiamy,

EasyPet

DogtraEasyPetEasyPet DoorsInnotekNum'axesPetSafe