Jeśli masz pytania odnośnie sposobu składania zamówień i ich realizacji zajrzyj pod poniższy link:
www.easypet.pl/Artykul-19.aspx
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z prawidłowym funkcjonowaniem zakupionych w EasyPet systemów możesz sprawdzić typowe pytania od naszych Klientów i najczęstsze odpowiedzi na powtarzające się pytania.
Pytania od naszych Klientów i nasze podpowiedzi
Aby skorzystać z pomocy telefonicznej lub mailowej niezbędne jest podanie numeru gwarancji lub dowodu zakupu dokonanego w naszej firmie.
Warunki gwarancji oraz karta gwarancyjna znajduje się tutaj.
Możesz opisać problem i przesłać wiadomość wraz z numerem gwarancji na adres:
Część przydatnych informacji znajdziesz bezpośrednio pod poniższym adresem:
https://www.easypet.pl/Aktualnosci.aspx
Możesz również skontaktować się z naszym serwisem i obsługą Klienta telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00
W tych samych godzinach zapraszamy do naszego Salonu Sprzedaży i Serwisu w Wyględach, przy ul. Leśnej 131.
Do dyspozycji naszych Klientów jest
numer telefonu 883 73 73 73
Jeżeli istnieje podejrzenie przerwania przewodu antenowego w obwodzie systemu niewidocznego ogrodzenia polecamy zapoznać się z treścią artykułu.
Jeżeli po konsultacji z EasyPet będzie istniała konieczność dostarczenia produktu do naszego serwisu wydrukuj i wypełnij zgłoszenie serwisowe, które znajdziesz tutaj.
ZGŁOSZENIE SERWISOWE
Uwaga !
Prosimy nie składać zapytań jeśli zakupili Państwo okazyjnie na aukcji tańsze produkty nie posiadające certyfikatów lub niewiadomego pochodzenia. W związku z dużą ilości takich zapytań i wysoką awaryjnością tych urządzeń nie jesteśmy w stanie zajmować się takimi sprawami.
Pozdrawiamy,