Przesyłki kurierskie wysyłamy kurierem FedEx. Staramy się to robić szybko, sprawnie i bezbłędnie. W razie jakichkolwiek wątpliwości dzwoń na naszą infolinię.
Pamiętaj jednak, że pracujemy w dni robocze od 9.00 do 17.00.
W przypadku zakupu obroży elektrycznej do tresury psa: obroży antyszczekowej, treningowej lub systemu elektryczny pastuch jako niewidoczne ogrodzenie powinieneś znaleźć w przesyłce:
Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. Jeżeli wybrali Państwo przesyłkę za pobraniem, otwarcie przesyłki może nastąpić po zapłaceniu pełnej kwoty pobrania kurierowi. W przypadku uszkodzeń transportowych należy niezwłocznie wypełnić odpowiedni protokół szkody i poinformować nas o tym fakcie telefonicznie (dodatkowy telefon alarmowy 794 112 233 - jeśli infolinia nie odpowiada proszę dzwonić lub zostawić wiadomość zazwyczaj dostępny w godz. 9.00 - 17.00).
Proszę kliknąć w odpowiedni obrazek aby zlokalizować Państwa przesyłkę w systemie FedEx lub Poczty Polskiej.
Pamiętaj jednak, że pracujemy w dni robocze od 9.00 do 17.00.
W przypadku zakupu obroży elektrycznej do tresury psa: obroży antyszczekowej, treningowej lub systemu elektryczny pastuch jako niewidoczne ogrodzenie powinieneś znaleźć w przesyłce:
- Zamówiony produkt
- Dokument sprzedaży
- Gwarancję
- Instrukcję obsługi
- Nasze piękne ulotki (czasami wpisujemy kody rabatowe dla sympatycznych Klientów)
Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. Jeżeli wybrali Państwo przesyłkę za pobraniem, otwarcie przesyłki może nastąpić po zapłaceniu pełnej kwoty pobrania kurierowi. W przypadku uszkodzeń transportowych należy niezwłocznie wypełnić odpowiedni protokół szkody i poinformować nas o tym fakcie telefonicznie (dodatkowy telefon alarmowy 794 112 233 - jeśli infolinia nie odpowiada proszę dzwonić lub zostawić wiadomość zazwyczaj dostępny w godz. 9.00 - 17.00).
Proszę kliknąć w odpowiedni obrazek aby zlokalizować Państwa przesyłkę w systemie FedEx lub Poczty Polskiej.